Att våga njuta

Jag uppfattas ofta som en glad person, väldigt positiv och nästan äppelkäck. Och jag kämpar hårt för det. För jag har en sida som inte är särskilt charmig. Jag målar ofta fan på väggen. Är ständigt rädd för att det värsta ska hända. Jag vågar sällan njuta fullt ut. För man vet ju aldrig... 

Men nu har jag bestämt mig för att njuta. Jag får vara ledsen och uppgiven också men jag måste tillåta mig själv att njuta. Känna lyckan i att jag har världens finaste bebis. Som lever. Som mår bra. Som ler och tittar upp när hon hör min röst. Som kramar mitt lillfinger.  Jag ska njuta av att ha den bästa killen som finns. Som tar hand om mig och lilltjejen på ett storstilat sätt, dygnet runt och alltid. Jag njuter. 

Tack för alla fina kommentarer, mail och sms. Nu kan jag njuta av det också! 





/S



Kommentarer:

1 Majsan:

skriven

Men Fia vad fint du skriver, det är så tårarna rinner😢 du är helt fantastisk och gör så rätt. Se till att njuta så mycket du bara kan och släpp allt annat, det finns andra som kan ta hand om det med glädje. Du har en fantastisk sambo och familj som finns där för er ❤️❤️❤️❤️❤️ Kramiz

Kommentera här: